Kadınlar sever diye yazdım, erkekler de sevdiceğim.

10.12.13

Ojelerim Bozulmasın Diye Evlenmiyorum!














Ben yoruldum, insanlar yorulmadı sormaktan. Neden evlenmiyor muşum?! Kocalar kapıda sıraya dizildi de biz mi seçemedik? Düzgün bir adam karşımıza çıktı da biz mi istemedik? Aşık olduk da bekarlık kurumunun bize ihtiyacı var diye biz mi kaçtık?

Herkes evlenmek zorunda sanki…

Sevip aşık olmadığın biriyle evlenmektense evlenme daha iyi…


Kısmet demekten dilim damağım kurudu. Olmayacak dualara amin demekten dudaklarım yoruldu. O yüzden evlenmedim.

Yukarı tükürsem ıssız adam, aşağı tükürsem dingil! Hangisiyle evlenelim?

Zaten evlenince de hayatımıza kuş mu konuyormuş sanki? Kamberliğin bana verdiği yetkiye dayanarak şunu söyleyebilirim ki, hazırlıkları da dahil olmak üzere total olarak kocaman bir fiyasko evlilik. Hangimiz gümüş makasa pul yapıştırıp kurdele sarmak istiyor? Nişan tepsisi almak için kaç saatinizi sokaklarda geçirmek istersiniz? O kadar dandirik ki her şey; buzdolabı seçmek bile problem. Bütün sülalenin parmağı her işinizin içinde maşallah! Gelinliğiniz hakkında bile her kafadan çıkan milyonlarca konuşma baloncuğu… Biri ak diyor öbürü kara! Aman da herkesin gönlü olsun derken, iki gönül bir olunca seyran olacak samanlık dar geliyor insana.

Düğün olayını hiç anlamış değilim keza. Neden bir adamla aynı evde yaşamaya başlıyorum diye Dayımla karşılıklı Ankara havası oynuyoruz ki? Üstelik üzerimde beyaz ve ters bir mantar kostümüyle! Bir de boyumdan büyük bir pastayı kılıçla kesiyoruz yanımdaki penguen kostümlü kocamla! Sebep?

Peki ya mutlu sondan sonra?

Bulaşığı, yalaşığı gırla evin içinde… Oje bile süremiyor insan. Sürsen bile yemek yaparken, bulaşık yıkarken bozuluyor zaten. Bütün gün işte çalış, aksam eve gel yemek yap, ortalığı toparla, bulaşıkları yıka… Aman tanrım yarın kaynanam geliyor sendromu da cabası… Hepi topu bir Pazar günümüz var o da ütüye kurban gidiyor. Bir de evin içinde dolaşan erkeksinin kılı tüyü pisliği… Sinirleri kulak memesi kıvamında cılklaşan kadın çemkirmeye başlıyor. Ardından kavgalar gürültüler ve ta tam! Hadi bakalım ben annemin evine gidiyorum Hüseyin!

Ondan sonra adliyenin önü boşanma kuyruğu…

İşte bu yüzden evlenmiyorum teyzelerim amcalarım. Henüz bu yaşanacak, anlat anlat bitmeyecek sıkıntıları bana pembe gösterecek biriyle tanışmadım da ondan evlenmiyorum. Sırf sarılıp uyumak için bu kadar yükü taşıyabileceğimi düşündürmedi kimse de o yüzden hala yalnız yaşıyorum.

Bir gün biri gelir, al bu da senin aptal cesaretin hadi evlenelim der ve beni ikna edebilecek kadar aşık ederse, ben de evlenirim belki. İşte o zaman gelini öpebilirsiniz.

Ama şimdilik ojelerim bozulmasın diye evlenmiyorum.

Fakat darısı başınıza İNŞALLAH!


Amin.

25 yorum:

  1. Bunları gözünün görmeyeceği o şanslı bastard ile en kısa zamanda karşılaşmanı dilerim.

    YanıtlaSil
  2. 3 yıllık evli 1 yıllık bebekli ve kocasını çok seven biri olarak diyebilirm ki sonuna kadar haklısın amk :))) yazıların çok iyi bu arada, go girl ;)

    YanıtlaSil
  3. abi bu tek senaryo değil bunu da unutmamak gerek. hani özgür plaza kızı özgüvenininle yazdığın bu manifesto çok şirin falan ama dünyada gördüğün bu ve bunun varyasyonu gibi hayatlar dışında da ihtimaller var. yani şunu da unutmamak gerek ki sen de birinin kabus senaryosu olabilirsin şuanda. doğru adam klişesinden girmeyeceğim ama doğru kafa, doğru ruh hali, doğru yaklaşım vb vb diye şeyler var. ojeni her sabah yenileyebilirsin ama her sabah uyanıp yanında horlayan ve çok sevdiğin birini bulamazsın.

    YanıtlaSil
  4. Bence evlenmek çok saçma haklısın

    YanıtlaSil
  5. Ben yoruldum, insanlar yorulmadı sormaktan. Neden evlenmiyor muşum?!Kızlar kapıya dizildi de biz mi seçemedik? Düzgün bir kız karşımıza çıktı da biz mi istemedik? Aşık olduk da bekarlık kurumunun bize ihtiyacı var diye biz mi kaçtık?
    Herkes evlenmek zorunda tabi…
    Sevip aşık oluyosun daha sonra mantıklı olanla evleniyorsun evlenme daha iyi…
    Kısmet demekten dilim damağım kurudu. Olmayacak dualara amin demekten dudaklarım yoruldu. O yüzden evlenmedim.
    Yukarı tükürsem elitist aşağı tükürsem moron! Hangisiyle evleneyim?
    Zaten evlenince de hayatımıza kuş mu konuyormuş sanki? Kamberliğin bana verdiği yetkiye dayanarak şunu söyleyebilirim ki, hazırlıkları da dahil olmak üzere total olarak kocaman bir fiyasko evlilik.Hangimiz davetli listesi hazırlayıp zarf yalamak istiyor? Gelinlik beğendirmeye gidildiğinde kaç saatini dışarda bekleyerek geçirmek istersin? O kadar dandirik ki her şey; Koltuk takımından perdelere herşeyi seçmek hem size hemde hiç sizle ilgisi olmayanlara problem. Bütün ebeveynler işin içinde. Damatın işi, tipi hakkında bile milyonlarca konuşma baloncuğu. Ak’ı Kara’sı derken kimsenin istediği değil herkese makul olan kabul ediliyor.Yeterki herkes memnun olsun neymiş efendim “Elalem ne der” miş.
    Düğün olayını hiç anlamıyorum zaten. Adamın hem kızını alıyorum hemde bana para takılıyor. Napıyorsunuz lan siz?! Birde hayatımda bir daha hiç o kadar salakça görünemeceğim bir kıyafetle tanımadığım insanlarla göbek atıyorum.Bir de oyuncak seramik bebeklere dönmüş mat bakışlı kadınla pasta kesiyoruz.Sebep?!

    Peki ya mutlu sondan sonra?
    Dırdırı, Her durumunu idare edilmesi hep bir ilgi eksikliği…Film bile izliyemiyorsun kitaptan hiç bahsetmiyorum yapabilsen bile hep dışarıda bir iş oluyor yarıda kesiliyor zaten. Bütün gün işte çalış akşam eve gel yok şu alınacak yok şunlara uğranacak ayıp olur, yok pantolonunu neden asmıyorsun, Çorabını çıkar da yat hep bir temizlik havası…Aman tanrım her an bir misafir gelebilir sendromu da cabası…
    Hepi topu bir
    Pazar günümüz var o da temizliğe mecburi akraba ziyaretine gidiyor.Birde evin içinde dolaşan kadınsı titizliğin rahatsız bakışları… Sinirleri asi ergen isyanı seviyesine ulaşmış kadın çemkiriyor şikayet ediyor.Ardından kavgalar gürültüler derken hooop al bohçayı herkes evine yol alsın. Ondan sonra adliyenin önü boşanma kuyruğu…İşte bu yüzden evlenmiyorum teyzelerim amcalarım. Henüz bu yaşanacak, anlat anlat bitmeyecek sıkıntıları bana pembe gösterecek biriyle tanışmadım da ondan evlenmiyorum. Sırf sarılıp uyumak için bu kadar yükü taşıyabileceğimi düşündürmedi kimse de o yüzden hala yalnız yaşıyorum
    Bir gün biri gelir, al bu da senin en şapşal halin beni salağa çevirecek kadar kendine aşık ederse ben de evlenirim belki işte o zaman gelini öpebilirim ayağıma bastırırım

    Ama şimdilik Çoraplarımla uyuyabileyim diye evlenmiyorum.

    YanıtlaSil
  6. Eh geleneksel/kültürel mevzulara yabancılaşma ve saçma gelmesi konusunda haklı olsan da, işten eve gelip bulaşık çamaşırla uğraşmak gibi zorunlu olan şeyleri senin yapmadığın ve sanki hizmetçin varmışcasına annenin yaptığının çıkarımını yapabiliriz herhalde?Heryerde dingil/kezban kaynaması ise bambaşka bir mevzu.Memleketin hızla yokuş aşşağı yuvarlanan kültürel yapısı/cehaleti/mantık yitimi ile alakalı malesef. Her ne kadar adetleri beğenmesende, dediğin gibi "kısmet"

    YanıtlaSil
  7. Çirkini öpmemişler, feministim demiş...

    YanıtlaSil
  8. ha benim kezbanıma.

    YanıtlaSil
  9. Neden evlenmiyor muşum? Neden evlenmiyormuşum? ;)

    YanıtlaSil
  10. biri gelecekmiş, kendine aşık edecekmiş. kendi iç kaynaklarıyla aşık olamıyorsa demek ki...

    YanıtlaSil
  11. Biri sevsin la şunu!!!

    YanıtlaSil
  12. bunların hiçbirini yapmak zorunda değilsiniz ki? kurdele kesmek, nişan tepsisi için sokaklarda dolanmak, hatta düğün yapmak bile bir zorunluluk değil tercihtir. zaten aynı evi paylaşmayı düşüneceğiniz insan sizinle az çok aynı kafada olur, hatta işine bile gelebilir çoğu erkeğin.
    ev işleri konusunda da aynı şekilde etliye sütlüye bulaşmadan bir köşede oturacak, paylaştığınız evle ilgili tüm işleri size yıkacak biriyle zaten sevgili bile olmayın. hayatınıza evlilik kurumuna dair bildiğiniz tüm klişeleri unutturacak biri girmedi diye suçu evlilik kurumuna atmayın bence zira kul kınadığını yaşamadan ölmezmiş :)

    YanıtlaSil
  13. Gerçek dünyada bizler kıl döküyoruz, sıkılıyoruz, seviyoruz, kızıyoruz, hatalarımız, eksiklerimiz ve hepimizin iğrenç yanları var. Beğenmediğimiz geleneklerimiz de var. Başkalarının mutluluğu için neden düğün yapayım diyen başkası çok para kazansın da daha mutlu olsun diye eşşekler gibi 30 yılını iş yerinde tüketiyor ama. Oh oh. Düğün mü battı bi tek? Başkalarının tüyünden şikayet ediyorsan ağda yapmasana 3 ay görelim bi sizi kim sevecek? Hayır belki anlamsız bir karşılaştırma ama bir erkeğin kılından tüyünden rahatsız oluyorsan o erkeği seviyorsan o erkek de seni seviyorsa o kılları sadece 2 cümleyle 2 hareketinle aldırabileceğini kendin alabileceğini de biliyor musun?

    Düğün yapmak istemiyorsan düğün yapmak istemeyen bir adam bul. Ama ondan önemlisi annene babana ve göbek atacağın amcana bu durumu OJE 'm ne oljak piki diye bi anlatsana. Hayat seçimlerden ibaret. Toplarsın cesaretini herkes mutlu olsun umrunda değilse dersin annene babana düğün müğün yok yerim adetinizi diye. Kendi mutluluğunu kurarsın. Başkasının mutluluğunu umursamayan mutsuzluğunu niye umursasın ki zaten? Di mi?

    Neden mutluluk aramıyoruz hayır da! Yaşayacağı altı üstü 1 yüzyıl olan ve şu an bunu okuyan insanların %90'ının dedesinin babaannesinin ismini bilmediğini düşünürsek, sizi en fazla 150 yıl sonra kimse hatırlamayacak kardeşim. Her siki dert etmek yerine her andan mutlu olmayı becermeyi deneyin misal.

    İyi anlarınızın çokca olduğu eskileriniz için ıssız adam, aşağı tükürdüğünüzde ise dingil diye niteleme yapmamayı o mutlu anların hatırına saygınızı kaybetmemeyi öğrenin ki değerlerinizi kişiliğinizi Hollywood'un oluşturmadığına inandırın.


    Zira Hanımlar standartlarınızı Hollywood romantik komedi filmlerindeki çiftlere göre belirleyip bir de bunu gerçek hayatta arıyorsunuz. Mahmut'u yağmurlu bir sonbahar gününde sırılsıklam olmuşken ıssız bir sokakta gözlerinin taa derinlerine baktıktan sonra öptüğünüzde ikinize yakın çekim yapıp Slow Motion çeken bir kamera yok. O sırada fonda Abel Korzeniowski'nin bir parçası da size eşlik etmiyor. Etmedi. Etmeyecek de. En fazla camdan bir teyze yakın çekim yapıyordur fonda da pataaaateeeeees sesi duyarsın gerçek dünyada.

    Oje süremeyecekmiş kısmına girmiyorum zaten özgür kız. Seni seven zengin bi koca olsun, evde de hizmetçiler olsun yemek yapma, bulaşık yıkama, hiçbir sorumluluk alma ne için? Sırf kocaman camı olan odasının yatağında yağmurlu bir günde nescafesini ve kitabının fotosunu çektikten sonra ojesini rahat sürebilesin diye. Sorumluluk sıfır ilişkilerine saygısı sıfır ailesinin düşüncelerine saygısı sıfır toplumun değer yargılarına saygısı sıfır. Kendine saygın olsun bari. Onu sıfırlama böyle ay ben çoh kısıtlandım doplumun ne biçin kuralları varı daha güzel cümlelerle söyleyebilerek..Yemezler gerçek insanın ne mal olduğunu bilenler..:) Ya da kendini bilenler diyelim.:) Gaçhayım eet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Sevip aşık olmadığın biriyle evlenmektense evlenme daha iyi…"

      yazıyı daha dikkatli okursanız, bu yaşananların sevmediğin bir insanla evlenirsen başına geleceğinden bahsediyorum.

      "Bir gün biri gelir, al bu da senin aptal cesaretin hadi evlenelim der ve beni ikna edebilecek kadar aşık ederse, ben de evlenirim belki. İşte o zaman gelini öpebilirsiniz."

      bilmem anlatabildim mi?

      Sil
    2. İnsanlar sevip aşık olup evleniyorlar zaten uzun zamandır. Şark kültürünün etkisinin sürdüğü coğrafyalardan bahsetmiyorum. Orada babalar kızları için hala kızlarını verdikleri öküze karşılık 1-2 öküz alıyorlar. Ben çok birikmiş bir ego görüyorum kızmazsan. Çoğun(m)uzda var. Şekilcisiniz de bir çoğunuz/çoğumuz. Mutsuzluğumuzun sebebi bizlerden başkası değil. Yukarıda söylediklerim senin nezdinde kabaca söylemek istediklerimdi.

      Çok üzgünüm ama sevda sinemalarda. Aşk ise bilimsel olarak 3 yıl. Aşık olup evlendiğin adamı sevemezsen ne olacak peki? İkisi aynı şey bile değil. Sevgi'nin alışkanlığa dönüşmesi kaç yıl bilemiyorum. Annelerimiz ve babalarımıza sormak lazım belki de?

      Evlilik bir hayat paylaşma yani sorumlulukları paylaşma anlaşması. Hayat bu adamla/kadınla her koşulda geçer mi geçmez mi?'nin cevabının verildiği yer. Sen sorumluluk almak istemiyorsun. Oje derdindesin mübalağa yapıyor olduğunun farkında olsam da. Aşık olmadan/sevmeden evlenmek kaka olmadığı gibi aşık olarak ya da severek evlenmek de mutluluğu garantilemiyor. Bu önyargılardan kurtulup bizlerin yanına dünyaya, gerçeklerin çölüne bekliyoruz seni kısa zamanda. Bu çölde çokca güzellik belki yok ama lağımın içinde gonca aramak olmalı bence dert. Neyse kırdımsa şaapma tabi. İnsan karşısındakini tanımayınca hikayesini bilmeyince daha rahat ve sert konuşabiliyor.

      Ha bu arada benim evleneceğim adamın ekonomik gücü benim için çok önemli tabiğ ki diyen o evrim artığı ve genini benim gibilerden daha fazla aktarabilecek Kaltağa ciddi saygım vardır. Belirtmeden edemeyeceğim zira kendisinin farkındadır. Kendimizi bilelim bilmeyenlere sevdirelim litfen. Eet.

      Sil
    3. Ön yargılı olmadan önce www.facebook.com/kontroledemedigimdigeryanim bir yazıdan fazlasını okusan keşke

      Sil
    4. Buraya yaz zamanım olursa okur ön yargılarım varsa da düzeltmekten mutsuzluk duymam. Ki zaten demiştim hikayeni bilmiyorum diye. Sen her şeyi üstüne alınma zaten. Hem burayı okuyan bir çok genç dimağ üstüne alındı bile yazdıklarımı. Hem de hayatlarından 1 cümle bile henüz okumamışken. Twitter'la ilişki durumum "seni sevmedim süt oğlan" şeklinde, haliyle facebook'da "babanı da sevmezdim zaten" olarak repliklerde yerini alıyor hayatımda. o.O) Oralar bana bir tık kadar uzak ve yavan.. Buralar daha samimi..Buraya şaap sen.. Hmm bi de en kötü evlilik yalnızlıktan yine de iyidir iyi. Evde bir başka kalp atışının 1 adet kediyle/kuşla/köpekle yetiyor olması bir müddet unutturur insana yalnızlığını. Sevmeyerek evlendiğin insanın yanında ölmek bir şişe boş şarap şişesi yanında ölmekten yine de yeğdir. Neyse çoh dramatize etmeyeyim :p

      Sil
  14. Niye kızı eleştiriyorsunuz ki o kadar? Seveceği biri çıkmamış karşısına, belki sevdikleri de hain çıkmış. Siz bulabildiniz diye herkes bulabilir mi sanıyorsunuz hayatı paylaşacak kadar sevecek ve sevilecek birini? Hemen hemen aynı durumda olan biri olarak seni çok iyi anlıyorum. Bırak empati yoksunları anlamasın.

    YanıtlaSil
  15. Abla sen birini bulursan bile evlenME ne olur. Herkes evlenmesin lütfen. Hatta en önemlisi çocuk yapmasın.

    YanıtlaSil
  16. Evet herkes evlenmek zorunda değil, haklısın.
    Kimine göre Allah’ın emri,
    Kimine göre sünnet,
    Kimine göre düzenim olsun,
    Kimi içinde ailem istiyor falan filan..
    Neden mi evlenmek istiyorum..?
    Ömrüm Ömrün olsun diye.
    O güzel gözleri her yeni güne başlarken görmek için,
    Öldürücü güzellikte olan gülüşlerini bir ömür seyretmek için.
    Alışılagelen her şeyi geride bırakmak için.
    Sahi neden evlenen çiftler üzerinde bu kadar baskı olur ki..?
    Gelin ve damadın kendi gelinliğini ve kendi takım elbisesini seçmesinden daha doğal ne olabilir ki..?
    Hiç sevmem zaten öyle üzerine vazife olmadığı halde her işe karışanları.
    Ortak bir yola çıkıyoruz diye, bütün akrabaların da ortak olmasına ne gerek var..?
    Hele bir de çeyiz görmesi. Neden bütün tanıdıklarımız her şeyimi görmek zorunda ki..?
    Elimin tersi ile ittim adetleri örfleri gelenekleri görenekleri.
    Bir çok şeyin de yasaklanması lazım bu anlamda.
    Mesela, gelin arabasına neden her önüne gelen biniyor..?
    Yada neden damat o arabayı kullanmak zorunda kalıyor..?
    Düğünümüz de bir ilk olsun ve arabayı süren gelin olsun mesela..
    Kadın madem Allah’ın emri, ona bu kadar yüklenmekte neyin nesi..?
    Allah insanın vicdansızından uzak etsin.
    Neden mi evlenmek istiyorum..?
    Nefesim yettiği sürece seni koruyup kollamak,
    İyi ve kötü ne varsa yanında olmak, beraber olmak..
    Yaşanan her kavganın ardından sana sımsıkı sarılmak,
    Sen üşüme diye kimi zaman battaniye olmak,
    Kimi zaman da sen üzülme diye paspas olmak…
    Seni ve senden olan herkesi sevmek, saygı göstermek,
    Evinin ve kalbinin kapılarını sonuna kadar açmak için,
    Seni her saniye yeniden sevmek için..
    Adamlığımın, vicdanımın ve her şeyin üzerinde tuttuğum Sevgimin bana verdiği yetkiye dayanarak şunu da eklemek isterim;
    Evlilik kocaman bir fiyasko değildir, fiyasko diye halt etmiştir.
    Evlilik bir ‘Ömre Ömür’ adamaktır…
    Evlilik bir yere bağlanmak yerine, bütün bağlarından kurtulup bir ömre iki Can’ı sığdırmaktır.
    Neden mi evlenmek istiyorum..?
    ‘Ömrüm Ömrün’ olsun diye.
    Doğacak kızımın güzelliği senden olsun diye..
    Ve son olarak şunu da ekleyeyim,
    Neden mi evlenmek istiyorum..?
    Ömür boyu o yatağa çoraplarınla girmeni görmek için,
    Çoraplarınla uyumanı izlemek için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BÜTÜN KADINLARA GÜVENIYORUM SİZ HANIMLAR ARAMADIĞINIZ SÜRECE ARAMAM RAHATSIZ ETMEM ASLA )MERHABA BEN MARAZ SOYDAN BENİM İÇİN ÇİRKİN BAYAN YOKTUR İLGSİZ MUTSUZ BAYAN VARDIR .)( İLGİ VE MUTLUĞU HAKEDİYORUM DİYEN BAYANLAR ( NOT: BEN KENDİMİ KADINLARA ADAMIŞIM SANALCI ABAZA TEL DE İLİŞKİ YAŞAMAK İSTEYEN KADINLAR UZAK DURSUN DÜRÜST BAYANLARI SEVERİM ADECE CİDDİ BAYANLAR ( MERHABA TÜM BAYANLAR BEN MARAZ SOYDAN YAŞIM 34 GİZLİK BENİM İÇİN ŞART YAŞADIĞIM İLİŞKİLERİM 1 SATLİK 1 GÜNLÜK 5 GÜNLÜK BİR AY 1 YIL VE ÖMÜR BOYU BEN VARIMDİYEN ( 25 ) İLE (55) YAŞ ARASI BAYANLAR (İLGİSİZ EVİNİ UNUTAN EVE İÇKİLİ GELEN SİZE GÜZEL SÖZLER SÖYLEMEYEN KADINLIĞINIZI SİZE HİSETİRMEYEN KOCASINDAN İLGİ GÖRMEYEN BAYANLAR) HER TÜRLÜ İLGİYİSEVGİYİ MUTLULUĞU YAŞAMAK İÇİN MUTSUZ,EVDE YANLIZ KALAN KOCASI ŞEHİR VE YA YURT DIŞINDA OLAN EVLİ VE AÇIK TÜRBANLI HANIMLAR SİZ NE İSTERSENİZ ÖYLE OLACAK EVLİLİĞİNİZ HİÇ BİR ŞEKİLDE ETKİLENMİYECEK MÜSAİT OLDUĞUNUZ ZAMAN ARARSINIZ ARAMADIĞIN ZAMAN ARIYIP RAHATSIZ ETMEM HERŞEY GİZLİ KALACAK) (ERKEĞE HASRET DUL AÇIK) VE YA (TÜRBANLI HANIMLAR) CANI İSTEYİPTE HAMİLE OLDUĞUNUZ İÇİN YANINIZA YAKINLAŞMAYAN YANLIZ KALAN HAMİLE BAYANLAR ( GSM:0506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) GSM0:506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN HANIMLAR (İSTEMEYEN BAYAN VARSA ARAMAYA BİLİR SAYGI DUYARIM.

      Sil
  17. abaza kaçınnnn

    YanıtlaSil
  18. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  19. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil