Kadınlar sever diye yazdım, erkekler de sevdiceğim.

16.12.11

On Bin Yüz Milyon Yılda Bir Görülen Kuyruklu Yıldız Olmak İstedim


          Her ipin bir ucu var zannetmenle başlıyor aslında her şey. Nerdeyse dünyaya gelme nedenine düğümlüyorsun elindeki dandik ipuçlarını, gözünün üstünde onun yüzünden kaşın var zannediyorsun. Ama aradığınız dünyaya henüz ulaşılamıyor. Onun dünyası tamamıyla saftirik bir şekilde dönerken, senin uydusu olman bir şey ifade etmiyor. On bin yüz milyon yılda bir görülen kuyruklu yıldız olduğunu düşünmüyor, senin defolu beyninle zannettiğin gibi.

                Sonuç olarak bunu anladığında, üretim hatasından kaynaklanan duygu pötürcüğü olmuş “kadın” beynini aldığımız yere iade edemiyoruz. Zaten kendimizi düzgünce ifade de edemiyoruz… Bu nokta da kaybolmak istiyoruz ama ben var olmayı seçiyorum, sadece seçiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder