Kadınlar sever diye yazdım, erkekler de sevdiceğim.

20.6.12

Öpmek İstersem Azarlarım


          Gerçekten seversem seni, başaramayız.

          İlk başlarda önemsemiyormuş gibi yapmalıyım, attığın mesajlara geç cevap yazmalıyım ki sıkılmayasın benden. Ama cevap atmalıyım ki böylece ümidini de kesmemelisin. Buluşmak istediğinde hemen kabul etmemeliyim, ne kadar kolay görürsen beni, o kadar anlamsızlaşırım.

          En son ben aradıysam, bir daha aramamalıyım. Senin aklına düşmeliyim, sen atmalısın artık diğer adımı. Beklemeliyim sabırla.

          Özlersem, unutmalıyım. Kendi kendime bile söylememeliyim ki hissetme.

          Öpmek istersem, azarlamalıyım. Yapmak istediklerimin tersini yaparsam anlamazsın seni ne kadar çok sevdiğimi. Çünkü anlarsan sevmezsin beni…

          Gerçekten seversem seni, başaramayız çünkü ben kaçamam o zaman senden. Gelirim boynuna atlarım falan lüzumsuz sarılırım sana durmadan. Dakikalar boyunca öperim hiç bırakmadan. Bağıra bağıra özlediğimi söylerim ve ne kadar çok sevdiğimi anlatırım sana. Hoş olmaz, kaçamam o zaman… Sana kötü davranmazsam aşık olamazsın bana, maazallah bir de sevdiğimi söylersem bütün inancımızı yitiririz.

          Ben kaçamazsam, sen kovalayamazsın. İlişkimiz mehter takımı gibi iki ileri bir geri gidemez ve sen sevmezsin beni.

          Her gün daha çok sevmeli ama daha az belli etmeliyim ki, aşkımız sonsuza dek sürsün. Avcunun içine düşmemeliyim. İpleri elimden bırakmamalıyım! Kartlarımı açmamalıyım!

          Eğer gerçekten seversem, maskem düşer ve içimdeki amatör çocuk mutlu etmez seni. Hep bir adım uzağında durmalıyım ki, sen de sevebil beni…

          Ama bir gün sen seversen beni, hemen söyle ki ben de gerçekten sevebileyim.

12 yorum:

  1. ahahahah!! çok tatlı bir yazı olmuş, içinden geldiği gibi sev sen kuzumm giden gitsin kalan sağlar senindir !!:))

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) sağ kalan olursa haber veririm ahahah

    YanıtlaSil
  3. Ben de diyordum ki bu kizlar niye bu kadar garip davraniyor... Meger kendi icinde bir gerekcesi, bir mantigi varmis bu garip davranislarin... Kalemine saglik :))

    YanıtlaSil
  4. Adsiz oldum haa!! Burak ben Burak, carteeel bie numaraaa !! ;)

    YanıtlaSil
  5. burcu ağzına emeğine sağlık çok güzel yazmışsın :)

    YanıtlaSil
  6. Yazın Çok Hoşuma Gitti Bir Yere Not Ettim

    YanıtlaSil
  7. yazılarınızı takip ediyorum ama geç kalmışım sanırım sankı benı anlatıyor bu kdar olamaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır geç değil yazmaya devam ediyorum :) beğenmenize ve takip etmenize cok sevindim

      Sil
  8. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  9. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil