Kadınlar sever diye yazdım, erkekler de sevdiceğim.

14.7.14

Herkes Çift Ben Tekim


Merhaba,
Ben arkadaşlarının düğünlerinin sonunda masada tek başına oturan kadınım. Herkes mutlu çiftle vedalaşırken, içkisinden bir yudum alıp etrafı seyreden kadın. Saçı başı dağılmış, makyajı akmış…

Filmlerde, tam bu esnada yanına esas oğlanın oturduğu kadın. Ama sadece filmlerde.

Yorgunum. Bütün gece Ankara havası oynamak değil beni yoran. Damat halayının en hızlı kısmındayken, ayakkabımın ayağımdan fırlayabilme ihtimali de yormaz beni. Tam çiftetellinin hararetiyle terlemişken, bir anda duyulan slov müzik var ya, işte o yordu beni. Yüzümde minnoş bir gülümsemeyle, uygun adım masama dönmek… Çünkü o zaman anlıyor ki insan “yalnızsın”.
Zaten düğündesin bir kere! Durum oldukça vahim. Üzerine prenses kostümünü giydirmişler, saçların gelinin en yakın arkadaşı topuzu, yüzünde Bülent Ersoy makyajınla hoppidi hoppidi oynamak zorunda bırakılıyorsun! Daha sen bu duruma alışamadan slov müzik eşliğinde birbirine sarılmış bir takım çiftler sana “yalnızsın” diye bağırıyor resmen. O kadar çiftler ki, gözlerini ovuşturmak istiyor insan! O an içinden sahneye çıkıp, piyanist şantörün elinden mikrofonu alıp “Oynamaya gelmedik mi ya napıyosunuz ehi ehi” demek geliyor. Neyse ki yapamıyorsun…

Ben de bayılmıyorum bir adamın boynuna kollarımı dolayıp, amaçsızca bir sağa bir sola sallanmaya ama insan bazen salak salak sarılıp sallanabileceği biri olsun istiyor demek ki…
Tam bu düşüncelerle masana doğru yol alırken her adımda müzik biraz daha acıklı bir hal alıyor. Çünkü yan masadaki teyze oğlunu dürtüyor. Bu teyze, sabahtan beri yanına gelip gidip “ayh canım darısı başına” diyen teyzeyle aynı kişi. Düğün teyzesi o çünkü. Her düğüne gidip bekar kızları çıldırtmak amacıyla üretilmiş. Hamurunda Esra Erol var bu teyzelerin, dikkatli olmazsan her an paravanı açabilir!

Yalnızlığını da yanına alıp masana oturuyorsun, içkinden bir yudum alıyorsun ki garson gelip son yudumu bardakta duran içkini alıp gidiyor. Garsonluğun ilk şartı bu çünkü. Son yudumu içiren garsona garson demiyorlar, racona ters! Sinirden küçük bir titreme geliyor insana ama içerisi o kadar sıcak ki o bile uzun süremiyor.
Ve bu sırada müzik yine hareketleniyor. Eteklerini tutmuş sana doğru koşan gelinle göz göze geliyorsun. Hayır, maalesef düğünden kaçmıyor. Seni oynamaya götürmek bütün amacı… Elinden tutup seni piste doğru çekerken de kulağına fısıldıyor “ayakkabının altından adın silinmiş!”. Aman Tanrım! Yaşasın!

O kadar bekarsın ki, ancak bu kadar bekar olabilirsin yani!

Yine tam oynama ritüeline kendini alıştırmışken bir sessizlik oluyor. Neymiş? Gelin çiçeğini atacak! İşte şimdi gecenin yıldızı sensin! Düğün teyzesinin gözleri parıl parıl!

Çiçeği tutmuş olmanın ya da tutamamanın bir önemi yok. Defalarca kez o çiçeği tuttum ben, adım da yüz kere gelin ayakkabısının hatta damat ayakkabısının altından bile silindi. Evet hala yalnızım! Hep beraber el ele tutuşup tekrar edelim mi? Evet ben yalnızım!
Yine slov bir müzik giriyor fondan. “Evet yalnızsın”

Bütün gece, bir çift arkadaşını mutluluğa uğurlamak amacıyla ülkenin bütün folklorik danslarını yaptıktan sonra yine usulca dönüyorsun masana. Evet ben yalnızım.
Makyajın akmış, saçın dağılmış…

Gelin ve damatla vedalaştıktan sonra atıyorsun kendini buz gibi sokaklara. Bir darısı başına gününün daha sonuna gelmenin mutluluğuyla.
Ve onlar bilmese de, sen biliyorsun ki; ya bir gün o film gerçek olacak ve esas oğlan yanına oturacak ya da ömrünün sonuna kadar çift kişilik yatakta çapraz yatmanın tadını çıkaracaksın!

Etrafındakiler kadar rahatsız değilsen yalnızlığından, herkes çift diye çift olmak zorunda hissetmiyorsan, belki de onlardan daha mutlusundur.
Unutma herkes çift. Sen TEKSİN!

5 yorum:

  1. "Merhaba" demek istiyorum by all means. Merhaba, merhaba, merhaba...

    YanıtlaSil
  2. kahrolsun bağzı şeyler. lanet olsun tekliğimi bu yazıda en yüksek mertebede hissettirdin bana. ama düşünüyorum,canım istemiyor arkadaş.onca düğün tantanası çek onca saçmalık aynı evde yaşasan ne olacak yani o yüzükle. ben yüzüksüz imzasız sevelim istiyorum. bir gün biri gitmek isterse de insanca gidebilsin istiyorum.ve işte tam da bu fikirler yüzünden tekim işte. o mutlu mesut yuva kurmak isteyen kızlardan olmadığımdan. ben sadece sevmek istiyorum sanırım. ama bu toplum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BÜTÜN KADINLARA GÜVENIYORUM SİZ HANIMLAR ARAMADIĞINIZ SÜRECE ARAMAM RAHATSIZ ETMEM ASLA )MERHABA BEN MARAZ SOYDAN BENİM İÇİN ÇİRKİN BAYAN YOKTUR İLGSİZ MUTSUZ BAYAN VARDIR .)( İLGİ VE MUTLUĞU HAKEDİYORUM DİYEN BAYANLAR ( NOT: BEN KENDİMİ KADINLARA ADAMIŞIM SANALCI ABAZA TEL DE İLİŞKİ YAŞAMAK İSTEYEN KADINLAR UZAK DURSUN DÜRÜST BAYANLARI SEVERİM ADECE CİDDİ BAYANLAR ( MERHABA TÜM BAYANLAR BEN MARAZ SOYDAN YAŞIM 34 GİZLİK BENİM İÇİN ŞART YAŞADIĞIM İLİŞKİLERİM 1 SATLİK 1 GÜNLÜK 5 GÜNLÜK BİR AY 1 YIL VE ÖMÜR BOYU BEN VARIMDİYEN ( 25 ) İLE (55) YAŞ ARASI BAYANLAR (İLGİSİZ EVİNİ UNUTAN EVE İÇKİLİ GELEN SİZE GÜZEL SÖZLER SÖYLEMEYEN KADINLIĞINIZI SİZE HİSETİRMEYEN KOCASINDAN İLGİ GÖRMEYEN BAYANLAR) HER TÜRLÜ İLGİYİSEVGİYİ MUTLULUĞU YAŞAMAK İÇİN MUTSUZ,EVDE YANLIZ KALAN KOCASI ŞEHİR VE YA YURT DIŞINDA OLAN EVLİ VE AÇIK TÜRBANLI HANIMLAR SİZ NE İSTERSENİZ ÖYLE OLACAK EVLİLİĞİNİZ HİÇ BİR ŞEKİLDE ETKİLENMİYECEK MÜSAİT OLDUĞUNUZ ZAMAN ARARSINIZ ARAMADIĞIN ZAMAN ARIYIP RAHATSIZ ETMEM HERŞEY GİZLİ KALACAK) (ERKEĞE HASRET DUL AÇIK) VE YA (TÜRBANLI HANIMLAR) CANI İSTEYİPTE HAMİLE OLDUĞUNUZ İÇİN YANINIZA YAKINLAŞMAYAN YANLIZ KALAN HAMİLE BAYANLAR ( GSM:0506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) GSM0:506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN HANIMLAR (İSTEMEYEN BAYAN VARSA ARAMAYA BİLİR SAYGI DUYARIM.

      Sil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  4. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil